Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Renault MEGANE Scénic VAN (JA0/1_) 1.9 DTi (JA0N) (1997.04-1999.09) 98km » V20-3379 vaico
wybrany samochód: 
Renault Megane Scénic Van (ja0/1_) 1.9 Dti (ja0n) (1997.04-1999.09) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-3379 VAICO

V20-3379 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
357.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V20-3379

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]80000
Typ skrzyni biegów8HP90
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 8-biegowa
nr EAN4062375025992

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-3379 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: BMW 7 (F01, F02, F03, F04), ROLLS-ROYCE GHOST I, WRAITH 6.0/6.6 09.09-
numery OEM:
BMW      24 11 7 588 895
BMW      24 11 7 613 239
DODGE      68261541AA
DODGE      68261578AA
DODGE      68266725AA
DODGE      68266725AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-3379 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.