Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Seat IBIZA III (6L1) 1.9 SDI (2002.02-2005.12) 64km » V25-1100 vaico
wybrany samochód: 
Seat Ibiza Iii (6l1) 1.9 Sdi (2002.02-2005.12) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy, Original VAICO Qualität V25-1100 VAICO

V25-1100 Koło pasowe, wał korbowy, Original VAICO Qualität VAICO
104.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V25-1100

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającawysprzęglony
Szerokość [mm]35
średnica zewnętrzna [mm]131
Średnica wewnętrzna [mm]28
Ciężar [kg]1,46
nr EAN4046001781384

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy, Original VAICO Qualität V25-1100 VAICO

Koło pasowe wału korbowego pasuje do: FORD COUGAR, ESCORT CLASSIC, ESCORT V, ESCORT VI, FIESTA III, FOCUS I, FOCUS I/KOMBI, MAVERICK, MONDEO I, MONDEO II, ORION III, TOURNEO CONNECT 1.6-2.0 01.92-
numery OEM:
FORD      1 135 052
FORD      1038330
FORD      1250444
FORD      928M6B320DD
FORD      928M6B320DE
FORD      928M6B320DF
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy, Original VAICO Qualität V25-1100 VAICO w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.