Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Lancia LYBRA SW (839_) 2.4 JTD (839BXE1A) (1999.10-2000.09) 135km » V25-1144 vaico
wybrany samochód: 
Lancia Lybra Sw (839_) 2.4 Jtd (839bxe1a) (1999.10-2000.09) 135km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-1144 VAICO

V25-1144 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V25-1144
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-1144
V25-1144
vaico V25-1144 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-1144 vaico
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-1144 vaico
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-1144 vaico
111.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V25-1144

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówskrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
Typ skrzyni biegówCFT23
Rodzaj filtraWkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Ciężar [kg]0,056
nr EAN4046001807756

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-1144 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: FORD FOCUS C-MAX, FOCUS II 1.4-2.5 10.03-09.12
numery OEM:
FORD      1 498 784
FORD      4M5P-7K172-AA
FORD      5F9Z7B155AA
FORD      5F9Z7B155Y
FORD      5F9Z7B155Z
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-1144 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.