Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V26-0418 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V26-0418 VAICO

V26-0418 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V26-0418
94.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V26-0418

producent:

VAICO

Rodzaj skrzyni biegów skrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4062375056385

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V26-0418 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: HONDA ACCORD IX, ACCORD VIII, CIVIC VI, CIVIC X, CROSSTOUR I, CR-V III, CR-V IV, CR-V V, HR-V, JAZZ IV, LEGEND IV, LOGO, ODYSSEY, PILOT 1.0-3.7 11.95-

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V26-0418 ma zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V26-0418 producenta VAICO

HONDA

25450P4V003, 25450P4V013

numery OEM:
HONDA      25450-P4V-003
HONDA      25450-P4V-013
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V26-0418 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.