Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » V42-0385 vaico

Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V42-0385 VAICO

V42-0385 Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V42-0385
Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V42-0385
V42-0385
vaico V42-0385 Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität
129.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V42-0385

producent:

VAICO

Strona zabudowy z przodu
Ciężar [kg] 1,156
nr EAN 4046001570582

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V42-0385 VAICO

Mechanizm wycieraczek przód (bez silnika) pasuje do: PEUGEOT 206, 206+ 08.98-

Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V42-0385 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V42-0385 producenta VAICO

PEUGEOT

6401C9, 6401F9

numery OEM:
PEUGEOT      6401.C9
PEUGEOT      6401.F9

Zastosowanie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V42-0385 VAICO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.