Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 TDI quattro (2006.01-2008.06) 233km » V46-1345 vaico
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Avant (8ed) 3.0 Tdi Quattro (2006.01-2008.06) 233km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität V46-1345 VAICO

V46-1345 Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V46-1345
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V46-1345

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
System zamykaniaz kluczem
System zamykaniabez automatycznego zamka centralnego
nr EAN4062375256020

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität V46-1345 VAICO

Korek wlewu paliwa (z kluczykiem) pasuje do: DACIA DUSTER, FIAT TALENTO, NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR, OPEL MOVANO B, VIVARO A, VIVARO B, RENAULT CAPTUR I, CLIO III, CLIO III/HATCHBACK 11.93-
numery OEM:
RENAULT      77 00 431 898
DACIA      77 00 431 898
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität V46-1345 VAICO w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.