Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V63-0038 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V63-0038 VAICO

V63-0038 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V63-0038
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V63-0038
V63-0038
vaico V63-0038 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V63-0038 vaico
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V63-0038 vaico
194.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V63-0038

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów TR690
Rodzaj skrzyni biegów skrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
Ciężar [kg] 0,515
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001824500

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V63-0038 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: SUBARU FORESTER, OUTBACK 2.0/2.0D 03.13-

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V63-0038 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V63-0038 producenta VAICO

SUBARU

31728AA120, 31728AA121

numery OEM:
SUBARU      31728-AA120
SUBARU      31728-AA121
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V63-0038 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.