Części do samochodów e-autoparts.pl
zwrot Taxfree
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » Cewka zapłonowa, 245169 valeo

Cewka zapłonowa 245169 VALEO

245169 Cewka zapłonowa VALEO
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

245169

producent:

VALEO

Układ zapłonowy cewkowy W pełni elektroniczny układ zapłonowy (VZ)
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Ilość biegunów 1
Ciężar [kg] 0,44
nr EAN 3276422451691
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 245169 VALEO

Cewka zapłonowa MERCEDES 124 (A124), 124 (C124), 124 (W124), C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (C208), E (A124), E (C124), E T-MODEL (S124), E T-MODEL (S210), E (W124) 1.8-3.6 03.87-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0001500280
MERCEDES-BENZ      0001587003
MERCEDES-BENZ      0001587103
MERCEDES-BENZ      0001587503
MERCEDES-BENZ      1500280
MERCEDES-BENZ      1587003
MERCEDES-BENZ      1587103
MERCEDES-BENZ      1587503
MERCEDES-BENZ      A0001587503
VW (VOLKSWAGEN)      00A905105
VW (VOLKSWAGEN)      A905105
SSANGYONG      0001587003
SSANGYONG      0001587503
SSANGYONG      1587003
SSANGYONG      1587503
SSANGYONG      1611593142
SSANGYONG      A0001587503
DAEWOO      0001587003
DAEWOO      0001587503
DAEWOO      1587003
DAEWOO      1587503
DAEWOO      1611593142
DAEWOO      A0001587503

Zastosowanie Cewka zapłonowa 245169 VALEO w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 245169 VALEO:

2020-06-01
 5/5
Mimo że kupowałem rzadki produkt wszystko poszło terminowo i bez zgrzytów.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-23
 5/5
Działa :)
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.