W okresie wakacyjnym obsługa telefoniczna w godzinach 8:00 - 12:00
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, 586546 valeo

Filtr oleju 586546 VALEO

586546 Filtr oleju VALEO
valeo 586546
Filtr oleju 586546
586546
41.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka dzisiaj
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

586546

producent:

VALEO

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 195
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 90,5
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 88
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 25
nr EAN 3276425865464
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 586546 VALEO

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0001802509
MERCEDES-BENZ      1802509
MERCEDES-BENZ      6011800109
MERCEDES-BENZ      6011840125
MERCEDES-BENZ      6151840025
MERCEDES-BENZ      6161800009
MERCEDES-BENZ      6161800510
MERCEDES-BENZ      6171800009
MERCEDES-BENZ      6171840025
MERCEDES-BENZ      6171840125
MERCEDES-BENZ      6181800009
MERCEDES-BENZ      A0001802509
MERCEDES-BENZ      A6151840025
MERCEDES-BENZ      A6161800009
MERCEDES-BENZ      A6171800009
MERCEDES-BENZ      A6171840125
PEUGEOT      11090000
AC      X506

Zastosowanie Filtr oleju 586546 VALEO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 586546 VALEO:

2021-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-13
 5/5
Jak kupuję to tylko dobre części. Producent 586062 spełnia te warunki
2021-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
Szybka dostawa części 586500 odbiór w paczkomacie
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.