Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 3000K277 van wezel

Kompresor, klimatyzacja 3000K277 VAN WEZEL

3000K277 Kompresor, klimatyzacja VAN WEZEL
935.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

3000K277

producent:

VAN WEZEL

Ograniczenia producenta Type Denso
ID kompresora 7SBU16C
Ø koła pasowego [mm] 120
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 1
Dolot - Ø [mm] 28,4
Wylot - Ø [mm] 13
Ilość oleju [ml] 160
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Złącze z boku
Długość 1 [mm] 233
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Wysokość zabudowy 1 [mm] 138
Rozstaw śrub mocujących [mm] 140
częściowo napełniony 
nr EAN 5410909290955

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 3000K277 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (C208), E T-MODEL (S210), E (VF210), E (W124), E (W210), G (W463), M (W163), S (C140) 1.8-5.4 03.91-12.15
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 230 7011
MERCEDES-BENZ      0002302011
MERCEDES-BENZ      0002307011
MERCEDES-BENZ      0002340911
MERCEDES-BENZ      0002342011
MERCEDES-BENZ      0002342411
MERCEDES-BENZ      0002342911
MERCEDES-BENZ      2307011
MERCEDES-BENZ      A0002302011
MERCEDES-BENZ      A0002307011
MERCEDES-BENZ      A0002340911
MERCEDES-BENZ      A0002342011
MERCEDES-BENZ      A0002342411
MERCEDES-BENZ      A0002342911

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 3000K277 VAN WEZEL w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 3000K277

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.