Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Fiat DUCATO Platforma / podwozie (230_) 2.5 TDI (1994.03-2002.04) 109km » 0614411 various suppliers
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Platforma / Podwozie (230_) 2.5 Tdi (1994.03-2002.04) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KOŁO PASOWE OPEL 0614411 VARIOUS SUPPLIERS

0614411 KOŁO PASOWE OPEL VARIOUS SUPPLIERS
267.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0614411

VECTRA B+C, OMEGA B, ASTRA G 2,0DTI/16V 2,2DTI 16V
Parametr : 6PK
Ilość żeber : 5
Średnica zewnętrzna [mm] : 179
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 0614411
Numer dostawcy: 0614411

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOŁO PASOWE OPEL 0614411 VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
OPEL      06 14 411
OPEL      55351711
OPEL      56 14 415
OPEL      56 14 437
OPEL      6 14 411
OPEL      90528648
OPEL      9128177
SAAB      55 351 711
SAAB      95 44 461
VAUXHALL      06 14 411
VAUXHALL      55351711
VAUXHALL      56 14 415
VAUXHALL      56 14 437
VAUXHALL      6 14 411
VAUXHALL      90528648
VAUXHALL      9128177
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KOŁO PASOWE OPEL 0614411 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.