Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Volvo FMX II 500 (2013-???) 500km » 1061831 various suppliers
wybrany samochód: 
Volvo Fmx Ii 500 (2013-???) 500km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ŁOŻYSKO PODPORY PÓŁOSI FORD 1061831 VARIOUS SUPPLIERS

1061831 ŁOŻYSKO PODPORY PÓŁOSI FORD VARIOUS SUPPLIERS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

1061831

FIESTA, FOCUS
oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm] : 45
Średnica zewnętrzna [mm] : 75
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1061831
Numer dostawcy: 1061831

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ŁOŻYSKO PODPORY PÓŁOSI FORD 1061831 VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
FORD      1 061 831
FORD      1 459 756
FORD USA      6G913C073AA
FORD USA      97AG3C083AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ŁOŻYSKO PODPORY PÓŁOSI FORD 1061831 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.