Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Volkswagen CADDY III Furgon/minivan (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) 2.0 TDI 16V (2010.11-2015.05) 140km » 11980240001 various suppliers
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Iii Furgon/minivan (2ka, 2kh, 2ca, 2ch) 2.0 Tdi 16v (2010.11-2015.05) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ŁAŃCUCH ROZRZĄDU KPL VAG 11980240001 VARIOUS SUPPLIERS

11980240001 ŁAŃCUCH ROZRZĄDU KPL VAG VARIOUS SUPPLIERS
93.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

11980240001

ŁAŃCUCH ROZRZĄDU KPL VAG
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 047198026
Numer dostawcy: 11980240001
Kod GTU: Nie dotyczy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ŁAŃCUCH ROZRZĄDU KPL VAG 11980240001 VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
VOLKSWAGEN      047 198 026
VOLKSWAGEN      47 198 026
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ŁAŃCUCH ROZRZĄDU KPL VAG 11980240001 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.