Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Opel ASTRA F liftback (T92) 1.8 i 16V (F08, M08, F68, M68) (1993.06-1994.08) 125km » 1267A8 various suppliers
wybrany samochód: 
Opel Astra F Liftback (t92) 1.8 I 16v (f08, M08, F68, M68) (1993.06-1994.08) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

REZYSTOR WENT. CHŁODNICY PSA 1267A8 VARIOUS SUPPLIERS

1267A8 REZYSTOR WENT. CHŁODNICY PSA VARIOUS SUPPLIERS
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1267A8

PRODUKT PIERWSZOMONTAŻOWY
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1267A8
Numer dostawcy: 1267A8

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie REZYSTOR WENT. CHŁODNICY PSA 1267A8 VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
CITROËN      1267 A8
CITROËN      9641212680
PEUGEOT      1267 A8
PEUGEOT      9641212680
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie REZYSTOR WENT. CHŁODNICY PSA 1267A8 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.