Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) (1991.07-1994.09) 41km » 1J0422154H various suppliers
wybrany samochód: 
Fiat Cinquecento (170_) 0.9 I.e. (170ac) (1991.07-1994.09) 41km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

POMPA WSPOMAGANIA SEAT 1J0422154H VARIOUS SUPPLIERS

1J0422154H POMPA WSPOMAGANIA SEAT VARIOUS SUPPLIERS
416.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1J0422154H

POMPA WSPOMAGANIA SEAT
Ograniczenia producenta : ZF
Ciśnienie [bar] : 90
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1J0422154H
Numer dostawcy: 1J0422154H

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WSPOMAGANIA SEAT 1J0422154H VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
AUDI      1J0 422 152G
AUDI      1J0 422 154HX
FORD      1113038
FORD      98VW3A674AA
VOLKSWAGEN      1J0 422 152G
VOLKSWAGEN      1J0 422 152MX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154HX
VOLKSWAGEN      1J0422152GX
VOLKSWAGEN      1J0422154AX
VOLKSWAGEN      1J0422154H
VOLKSWAGEN      6N0145157
VOLKSWAGEN      6N0145157X
VOLKSWAGEN      6N0422154A
VOLKSWAGEN      7M0 145 157 AA
VOLKSWAGEN      7M3 145 157
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie POMPA WSPOMAGANIA SEAT 1J0422154H VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.