Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volvo S80 II (124) 3.2 (2010.01-2014.12) 243km » 408401 various suppliers
wybrany samochód: 
Volvo S80 Ii (124) 3.2 (2010.01-2014.12) 243km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA OPEL CORSA 408401 VARIOUS SUPPLIERS

335.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

408401

PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA OPEL CORSA
manualny
elektryczny
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 0900015
Numer dostawcy: 408401

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA OPEL CORSA 408401 VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
OPEL      13152252
OPEL      13152253
OPEL      5900211
OPEL      5900258
OPEL      900015
OPEL      900020
OPEL      900021
OPEL      900022
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA OPEL CORSA 408401 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.