Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Bmw 5 (G30, F90) M5 CS (2021.03-???) 635km » 44190095101 various suppliers
wybrany samochód: 
Bmw 5 (g30, F90) M5 Cs (2021.03-???) 635km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KOŃCÓWKA DRĄŻKA VAG 44190095101 VARIOUS SUPPLIERS

44190095101 KOŃCÓWKA DRĄŻKA VAG VARIOUS SUPPLIERS
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

44190095101

KOŃCÓWKA DRĄŻKA VAG
z gwintem prawostronnym
oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny [mm] : M8
Gwint zewnętrzny [mm] : M14 x 1,5
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 4F0419811C
Numer dostawcy: 44190095101

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOŃCÓWKA DRĄŻKA VAG 44190095101 VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
AUDI      8E0419811B
VOLKSWAGEN      8E0419811B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KOŃCÓWKA DRĄŻKA VAG 44190095101 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.