Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volvo S80 I (184) 2.4 (1999.01-2006.07) 140km » 44191386301 various suppliers
wybrany samochód: 
Volvo S80 I (184) 2.4 (1999.01-2006.07) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA VW POLO 01- 44191386301 VARIOUS SUPPLIERS

44191386301 PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA VW POLO 01- VARIOUS SUPPLIERS
352.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

44191386301

POLO, FABIA BEZ WSPOMAGANIA
manualny
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: 6Q1419061C
Numer dostawcy: 44191386301

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA VW POLO 01- 44191386301 VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
VOLKSWAGEN      5Z1 419 061
VOLKSWAGEN      6Q1 419 061 A
VOLKSWAGEN      6Q1 419 061 C
VOLKSWAGEN      6Q1 419 061 G
VAG      5Z1 419 061
VAG      6Q1 419 061 A
VAG      6Q1 419 061 AX
VAG      6Q1 419 061 C
VAG      6Q1 419 061 CX
VAG      6Q1 419 061 G
VAG      6Q1 419 061 GX
VAG      6Q1 419 061 H
VAG      6Q1 419 061 HX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA VW POLO 01- 44191386301 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.