Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 (1990.08-1997.05) 75km » 44221014001 various suppliers
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B3/b4 Variant (3a5, 35i) 1.8 (1990.08-1997.05) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA VW T5 44221014001 VARIOUS SUPPLIERS

44221014001 PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA VW T5 VARIOUS SUPPLIERS
1,169.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

44221014001

BEZ DRĄŻKÓW I KOŃCÓWEK
z kierownicą po lewej stronie
hydrauliczny
dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Dla producentów przekładni kierowniczych : ZF
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 7E1422055D
Numer dostawcy: 44221014001

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA VW T5 44221014001 VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E1422055D
VOLKSWAGEN      7E1422055F
VOLKSWAGEN      7E1422055H
VOLKSWAGEN      7E1422055K
VOLKSWAGEN      7E1422055P
VOLKSWAGEN      7E1422055T
VAG      7E1422055D
VAG      7E1422055F
VAG      7E1422055H
VAG      7E1422055K
VAG      7E1422055P
VAG      7E1422055T
VAG      7E1422061C
VAG      7E1422061CX
VAG      7E1422061D
VAG      7E1422061DX
VAG      7E1422061F
VAG      7E1422061FX
VAG      7E1422061H
VAG      7E1422061HX
VAG      7E1422061K
VAG      7E1422061P
VAG      7H1422055AA
VAG      7H1422055G
VAG      7H1422055J
VAG      7H1422055K
VAG      7H1422055L
VAG      7H1422055M
VAG      7H1422055N
VAG      7H1422055S
VAG      7H1422055T
VAG      7H1422061B
VAG      7H1422061F
VAG      7H1422061G
VAG      7H1422061J
VAG      7H1422061M
VAG      7H1422061N
VAG      7H1422061P
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA VW T5 44221014001 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.