Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD (2008.09-???) 364km » 54070006401 various suppliers
wybrany samochód: 
Chrysler 300c (lx, Le) 5.7 Awd (2008.09-???) 364km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PÓŁOŚ NAPĘDOWA VAG 54070006401 VARIOUS SUPPLIERS

54070006401 PÓŁOŚ NAPĘDOWA VAG VARIOUS SUPPLIERS
316.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

54070006401

PÓŁOŚ NAPĘDOWA VAG
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 6Q0407272AN
Numer dostawcy: 54070006401
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ NAPĘDOWA VAG 54070006401 VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
AUDI      6Q0407272AN
AUDI      6Q0407272AP
AUDI      6Q0407272BD
AUDI      6Q0407272BE
AUDI      6Q0407272DR
AUDI      6Q0407452FX
AUDI      6Q0407452GX
AUDI      6Q0407452PX
VOLKSWAGEN      6Q0407272AN
VOLKSWAGEN      6Q0407272AP
VOLKSWAGEN      6Q0407272BD
VOLKSWAGEN      6Q0407272BE
VOLKSWAGEN      6Q0407272DR
VOLKSWAGEN      6Q0407452FX
VOLKSWAGEN      6Q0407452GX
VOLKSWAGEN      6Q0407452PX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PÓŁOŚ NAPĘDOWA VAG 54070006401 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.