Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.4 TFSI (2013.09-2020.10) 122km » 66110418601 various suppliers
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 1.4 Tfsi (2013.09-2020.10) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PRZEWÓD HAMULCOWY VAG 66110418601 VARIOUS SUPPLIERS

19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66110418601

PRZEWÓD HAMULCOWY VAG
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1K0611775C
Numer dostawcy: 66110418601

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEWÓD HAMULCOWY VAG 66110418601 VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
AUDI      1K0 611 775A
AUDI      1K0 611 775C
VOLKSWAGEN      1K0 611 775A
VOLKSWAGEN      1K0 611 775C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PRZEWÓD HAMULCOWY VAG 66110418601 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.