Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) » 8200274801 various suppliers

CZUJNIK ABS TYŁ RENAULT MASTER II 8200274801 VARIOUS SUPPLIERS

8200274801 CZUJNIK ABS TYŁ RENAULT MASTER II VARIOUS SUPPLIERS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8200274801

CZUJNIK ABS TYŁ RENAULT MASTER II
oś tylna strona lewa
oś tylna strona prawa
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 8200274801
Numer dostawcy: 8200274801

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CZUJNIK ABS TYŁ RENAULT MASTER II 8200274801 VARIOUS SUPPLIERS

CZUJNIK ABS TYŁ RENAULT MASTER II 8200274801 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

TATA (TELCO)

INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA

Numery OE CZUJNIK ABS TYŁ RENAULT MASTER II 8200274801 producenta VARIOUS SUPPLIERS

RENAULT

8200037443, 8200274801

numery OEM:
RENAULT      8200037443
RENAULT      8200274801
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CZUJNIK ABS TYŁ RENAULT MASTER II 8200274801 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.