Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Opel COMMODORE A coupe 2.5 (1969-1972) 120km » 8200274801 various suppliers
wybrany samochód: 
Opel Commodore A Coupe 2.5 (1969-1972) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CZUJNIK ABS TYŁ RENAULT MASTER II 8200274801 VARIOUS SUPPLIERS

8200274801 CZUJNIK ABS TYŁ RENAULT MASTER II VARIOUS SUPPLIERS
70.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8200274801

CZUJNIK ABS TYŁ RENAULT MASTER II
oś tylna strona lewa
oś tylna strona prawa
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 8200274801
Numer dostawcy: 8200274801

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CZUJNIK ABS TYŁ RENAULT MASTER II 8200274801 VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
RENAULT      8200037443
RENAULT      8200274801
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CZUJNIK ABS TYŁ RENAULT MASTER II 8200274801 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.