Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.K3) (1992.09-1998.09) 201km » 99031035901 various suppliers
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.k3) (1992.09-1998.09) 201km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

NAPINACZ PASKA KLINOWEGO VAG 99031035901 VARIOUS SUPPLIERS

99031035901 NAPINACZ PASKA KLINOWEGO VAG VARIOUS SUPPLIERS
114.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

99031035901

NAPINACZ PASKA KLINOWEGO VAG
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 03G903315A
Numer dostawcy: 99031035901
Kod GTU: Nie dotyczy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie NAPINACZ PASKA KLINOWEGO VAG 99031035901 VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
AUDI      03G903315A
VOLKSWAGEN      03G903315A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie NAPINACZ PASKA KLINOWEGO VAG 99031035901 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.