Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Mercedes-benz SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (B907, B910) 419 CDI Napęd na wszystkie koła (907.143, 907.145,... (2019.01-???) 190km » 408-237-111-017Z vdo
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4-t Platforma / Podwozie (b907, B910) 419 Cdi Napęd Na Wszystkie Koła (907.143, 907.145,... (2019.01-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 408-237-111-017Z VDO

408-237-111-017Z Korpus przepustnicy VDO
1,003.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

408-237-111-017Z

producent:

VDO

Status produktu: Artykuł wychodzący
Tryb pracyelektroniczny
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Numer artykułu zalecanego dodatkuVDO A2C59516940
Numer artykułu zalecanego dodatkuVW 028 129 748
Numer artykułu zalecanego dodatkuVW 06A 129 748 A
Średnica [mm]56
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE)
nr EAN4103590801081

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 408-237-111-017Z VDO

Przepustnica powietrza pasuje do: SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE 2.0 01.98-12.13
numery OEM:
SKODA      06A 133 064 H
VOLKSWAGEN      06A 133 064 H

Zastosowanie Korpus przepustnicy 408-237-111-017Z VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 408-237-111-017Z VDO:

Mariusz, Łęgowo
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

VDO