Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Kia CEE'D SW (ED) 1.4 CVVT (2009.07-2012.12) 90km » 408-238-022-003Z vdo
wybrany samochód: 
Kia Cee'd Sw (ed) 1.4 Cvvt (2009.07-2012.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 408-238-022-003Z VDO

408-238-022-003Z Korpus przepustnicy VDO
1,714.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

408-238-022-003Z

producent:

VDO

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]52
Tryb pracyelektroniczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Numer artykułu zalecanego dodatkuGM 55559381 8 25 943
Numer artykułu zalecanego dodatkuGM 55564973 8 25 026
Numer artykułu zalecanego dodatkuGM 90572766 8 28 400
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE)
nr EAN4103590940544

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 408-238-022-003Z VDO

Przepustnica powietrza pasuje do: CHEVROLET CRUZE, OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN 1.6/1.6LPG/1.8 03.04-
numery OEM:
OPEL      58 25 259
OPEL      93190367
VAUXHALL      58 25 259
VAUXHALL      93190367
CHEVROLET      55560398
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 408-238-022-003Z VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 408-238-022-003Z VDO:

Mariusz, Łęgowo
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

VDO