Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 (2004.11-2006.05) 218km » 408-238-327-003Z vdo
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Avant (8ed) 3.0 (2004.11-2006.05) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 408-238-327-003Z VDO

408-238-327-003Z Korpus przepustnicy VDO
1,242.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

408-238-327-003Z

producent:

VDO

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektroniczny
Średnica [mm]57
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Numer artykułu zalecanego dodatkuVDO A2C59516947
Numer artykułu zalecanego dodatkuVW 036 133 073
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE)
nr EAN4103590939326

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 408-238-327-003Z VDO

Przepustnica powietrza pasuje do: MERCEDES SL (R230), AUDI A3, MASERATI GRANSPORT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, VW GOLF PLUS V, GOLF V 2.0/3.7/4.2 03.03-01.12
numery OEM:
AUDI      06F 133 062
SEAT      06F 133 062
SKODA      06F 133 062
VOLKSWAGEN      06F 133 062
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 408-238-327-003Z VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 408-238-327-003Z VDO:

Mariusz, Łęgowo
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

VDO