Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Bmw 3 Touring (F31) 340 i xDrive (2015.07-2019.06) 360km » 408-239-821-001Z vdo
wybrany samochód: 
Bmw 3 Touring (f31) 340 I Xdrive (2015.07-2019.06) 360km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 408-239-821-001Z VDO

408-239-821-001Z Korpus przepustnicy VDO
765.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

408-239-821-001Z

producent:

VDO

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektroniczny
Średnica [mm]44
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Numer artykułu zalecanego dodatkuVDO A2C59516949
Numer artykułu zalecanego dodatkuPSA 0348Q2
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE)
nr EAN4103590914330

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 408-239-821-001Z VDO

PRZEPUSTNICA PEUGEOT 307 1.4 00-
numery OEM:
CITROËN      00001635R8
CITROËN      1635R8
CITROËN      9640796280
FIAT      9640796280
PEUGEOT      00001635R8
PEUGEOT      1635R8
PEUGEOT      9640796280

Zastosowanie Korpus przepustnicy 408-239-821-001Z VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 408-239-821-001Z VDO:

Mariusz, Łęgowo
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

VDO