Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 408-239-821-002Z vdo

Korpus przepustnicy 408-239-821-002Z VDO

408-239-821-002Z Korpus przepustnicy VDO
vdo 408-239-821-002Z
Korpus przepustnicy 408-239-821-002Z
408-239-821-002Z
vdo 408-239-821-002Z Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 408-239-821-002Z vdo
Korpus przepustnicy 408-239-821-002Z vdo
1,064.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

408-239-821-002Z

producent:

VDO

Średnica [mm] 38
Tryb pracy elektroniczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE) 
nr EAN 4103590940643

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 408-239-821-002Z VDO

Przepustnica powietrza pasuje do: RENAULT ESPACE IV, GRAND SCENIC II, LAGUNA II, MEGANE II, SCENIC II 2.0 11.02-
numery OEM:
RENAULT      8200243886

Zastosowanie Korpus przepustnicy 408-239-821-002Z VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 408-239-821-002Z VDO:

2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

VDO