Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 408-242-002-003Z vdo

Korpus przepustnicy 408-242-002-003Z VDO

408-242-002-003Z Korpus przepustnicy VDO
vdo 408-242-002-003Z
1,224.99 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

408-242-002-003Z

producent:

VDO

Tryb pracy elektroniczny
Średnica [mm] 56
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Numer artykułu zalecanego dodatku VDO A2C59516947
Numer artykułu zalecanego dodatku VW 036 133 073
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE) 
nr EAN 4103590940650

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 408-242-002-003Z VDO

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A3; SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III; SKODA OCTAVIA II; VW EOS, GOLF PLUS V, GOLF V, JETTA III, PASSAT B6 2.0 05.03-11.10
numery OEM:
AUDI      06F 133 062 B
AUDI      06F 133 062 S
SEAT      06F 133 062 B
SEAT      06F 133 062 S
SKODA      06F 133 062 B
SKODA      06F 133 062 S
VOLKSWAGEN      06F 133 062 B
VOLKSWAGEN      06F 133 062 S
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 408-242-002-003Z VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 408-242-002-003Z VDO:

2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 408-242-002-003Z

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

VDO