Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi A6 C4 (4A2) 2.8 quattro (1994.06-1997.10) 174km » A2C53044857Z vdo
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) 2.8 Quattro (1994.06-1997.10) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa A2C53044857Z VDO

A2C53044857Z Pompa paliwa VDO
404.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A2C53044857Z

producent:

VDO

Status produktu: Normalny
Rodzaj paliwabenzyna
Ciśnienie [bar] od4,4
Tryb pracyelektryczny
nr EAN4103590669834

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa A2C53044857Z VDO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: MERCEDES SLK (R171) 1.8/3.0/3.5 03.04-02.11
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      A 171 470 23 94
MERCEDES-BENZ      A 171 470 33 94
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa A2C53044857Z VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa A2C53044857Z VDO:

Janusz, Rzeszów
2021-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

VDO