Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Iveco DAILY III Furgon 45 C 14 (1999.07-2006.04) 136km » A2C59511704 vdo
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Furgon 45 C 14 (1999.07-2006.04) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy A2C59511704 VDO

A2C59511704 Korpus przepustnicy VDO
981.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A2C59511704

dostawca:

VDO

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektroniczny
Średnica [mm]52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Numer artykułu zalecanego dodatkuVDO A2C59516948
Numer artykułu zalecanego dodatkuVW 03C 133 073 A
Numer artykułu zalecanego dodatkuVDO A2C59516947
Numer artykułu zalecanego dodatkuVW 036 133 073
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE)
nr EAN4103590929259
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy A2C59511704 VDO

numery OEM:
AUDI      03C 133 062 C
AUDI      03C 133 062 S
AUDI      03C 133 062 T
SEAT      03C 133 062 C
SEAT      03C 133 062 S
SEAT      03C 133 062 T
SKODA      03C 133 062 C
SKODA      03C 133 062 S
SKODA      03C 133 062 T
VOLKSWAGEN      03C 133 062 C
VOLKSWAGEN      03C 133 062 S
VOLKSWAGEN      03C 133 062 T
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy A2C59511704 VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy A2C59511704 VDO:

Mariusz, Łęgowo
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

VDO
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.