Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » A2C59517045 vdo

Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517045 VDO

A2C59517045 Pompa wysokiego ciśnienia VDO
vdo A2C59517045
Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517045
3,158.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A2C59517045

dostawca:

VDO

Rodzaj paliwa olej napędowy
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE) 
nr EAN 4103590664631

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517045 VDO

POMPA WYSOKIEGO CIĂŽNIENIA FORD TRANSIT 2.2TDCI 11-

Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517045 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517045 producenta VDO

PEUGEOT

9678171880

FORD

1731745, 1841726, 2175696, BK2Q9B395BD, BK2Q9B395CB

CITROËN

9678171880

numery OEM:
CITROËN      9678171880
FORD      1731745
FORD      1841726
FORD      2175696
FORD      BK2Q-9B395-BD
FORD      BK2Q-9B395-CB
PEUGEOT      9678171880
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517045 VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517045 VDO:

Janusz, Rzeszów
2021-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

VDO
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.