Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji » V10-06-0008 vemo

Osuszacz klimatyzacji, Original VEMO Quality V10-06-0008 VEMO

V10-06-0008 Osuszacz klimatyzacji, Original VEMO Quality VEMO
57.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V10-06-0008

producent:

VEMO

Ciężar [kg] 0,904
nr EAN 4046001304422

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji, Original VEMO Quality V10-06-0008 VEMO

Osuszacz klimatyzacji pasuje do: FORD GALAXY I; SEAT ALHAMBRA; VW SHARAN 1.8-2.8 03.95-03.10
numery OEM:
AUDI      7H0 820 191 A
AUDI      7M0 820 191 A
FORD      7 230 473
FORD      72300473
FORD      7H0820191A
FORD      95VW 19959 AB
SEAT      7H0 820 191 A
SEAT      7M0 820 191 A
SKODA      7M0 820 191 A
VOLKSWAGEN      7H0 820 191 A
VOLKSWAGEN      7M0 820 191 A
VAG      7H0 820 191 A
VAG      7M0 820 191 A

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji, Original VEMO Quality V10-06-0008 VEMO w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.