Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Dodge RAM 2500 Extended Crew Cab Pickup 6.7 D (2006.09-2008.12) 354km » V10-07-0029 vemo
wybrany samochód: 
Dodge Ram 2500 Extended Crew Cab Pickup 6.7 D (2006.09-2008.12) 354km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0029 VEMO

V10-07-0029 Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-07-0029
704.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-07-0029

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Napięcie [V]12
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar [kg]1,177
nr EAN4046001652820

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0029 VEMO

Silnik wycieraczek przód pasuje do: SKODA OCTAVIA II, VW EOS, GOLF V, GOLF VI, JETTA III, SCIROCCO III 10.03-11.17
numery OEM:
SEAT      1K1 955 119 B
SEAT      1K1 955 119 C
SEAT      1K1 955 119 E
SEAT      1Q1 955 119 A
SEAT      1Q1 955 119 B
SEAT      1Q1 955 119 C
SEAT      1Z1 955 119 C
SEAT      1Z1 955 119 D
SKODA      1K1 955 119 B
SKODA      1K1 955 119 C
SKODA      1K1 955 119 E
SKODA      1Q1 955 119 A
SKODA      1Q1 955 119 B
SKODA      1Q1 955 119 C
SKODA      1Z1 955 119 C
SKODA      1Z1 955 119 D
VOLKSWAGEN      1K1 955 119 B
VOLKSWAGEN      1K1 955 119 C
VOLKSWAGEN      1Q1 955 119 C
VAG      1K1 955 119 B
VAG      1K1 955 119 C
VAG      1K1 955 119 E
VAG      1K1 955 119 F
VAG      1Q1 955 119 A
VAG      1Q1 955 119 B
VAG      1Q1 955 119 C
VAG      1Z1 955 119 C
VAG      1Z1 955 119 D
VAG      1ZD 955 119
VAG      5K1 955 119
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0029 VEMO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.