Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » V10-07-0037 vemo

Silnik wycieraczek, Q+, original equipment manufacturer quality V10-07-0037 VEMO

V10-07-0037 Silnik wycieraczek, Q+, original equipment manufacturer quality VEMO
vemo V10-07-0037
498.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V10-07-0037

producent:

VEMO

Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z tyłu
Ciężar [kg] 0,9
nr EAN 4046001679490

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek, Q+, original equipment manufacturer quality V10-07-0037 VEMO

Silnik wycieraczek tył pasuje do: SKODA OCTAVIA II 02.04-06.13
numery OEM:
AUDI      1Z9 955 711
AUDI      1Z9 955 711 A
AUDI      1Z9 955 711 C
SEAT      1Z9 955 711
SEAT      1Z9 955 711 A
SEAT      1Z9 955 711 B
SEAT      1Z9 955 711 C
SKODA      1Z9 955 711
SKODA      1Z9 955 711 A
SKODA      1Z9 955 711 B
SKODA      1Z9 955 711 C
VOLKSWAGEN      1Z9 955 711
VOLKSWAGEN      1Z9 955 711 A
VOLKSWAGEN      1Z9 955 711 C
VAG      1Z9 955 711
VAG      1Z9 955 711 A
VAG      1Z9 955 711 B
VAG      1Z9 955 711 C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek, Q+, original equipment manufacturer quality V10-07-0037 VEMO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.