Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Fiat BRAVO I (182_) 1.9 TD 100 S (182.AF) (1996.03-2001.10) 100km » V10-07-0049 vemo
wybrany samochód: 
Fiat Bravo I (182_) 1.9 Td 100 S (182.af) (1996.03-2001.10) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0049 VEMO

V10-07-0049 Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-07-0049
268.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-07-0049

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z tylnymi drzwiami
Napięcie [V]12
Strona zabudowyz tyłu
Ciężar [kg]0,97
Ilość biegunów5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze zintegrowaną dyszą myjącą
nr EAN4046001867743

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0049 VEMO

numery OEM:
AUDI      7E0 955 711 B
AUDI      7H0 955 711
AUDI      7H0 955 711 B
SEAT      7E0 955 711 B
SEAT      7H0 955 711
SEAT      7H0 955 711 B
SKODA      7H0 955 711
SKODA      7H0 955 711 B
VOLKSWAGEN      7E0 955 711 B
VOLKSWAGEN      7H0 955 711
VOLKSWAGEN      7H0 955 711 B
VAG      7E0 955 711 B
VAG      7H0 955 711
VAG      7H0 955 711 B
VAG      7H0 955 711 C
MAHINDRA      4248079M91
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0049 VEMO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.