Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Audi A5 kabriolet (8F7) 2.7 TDI (2009.03-2012.03) 190km » V10-07-0053 vemo
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 2.7 Tdi (2009.03-2012.03) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0053 VEMO

V10-07-0053 Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality VEMO
225.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-07-0053

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz prawej
Napięcie [V]12
Strona zabudowyz tyłu
Ciężar [kg]0,97
Ilość biegunów4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze zintegrowaną dyszą myjącą
nr EAN4046001945519

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0053 VEMO

Silnik wycieraczek tył P pasuje do: VW MULTIVAN T5, MULTIVAN T6, TRANSPORTER T5, TRANSPORTER T6, TRANSPORTER T6 / CARAVELLE T6 04.03-08.24
numery OEM:
AUDI      7E0 955 712
AUDI      7E0 955 712 A
SEAT      7E0 955 712
SKODA      7E0 955 712
VOLKSWAGEN      7E0 955 712
VOLKSWAGEN      7E0 955 712 A
VAG      7E0 955 712
VAG      7E0 955 712 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0053 VEMO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.