Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 2.0 i 16V 4WD (D22A, D27A) (1991.04-1995.11) 150km » V10-25-0013 vemo
wybrany samochód: 
Mitsubishi Eclipse I (d2_a) 2.0 I 16v 4wd (d22a, D27a) (1991.04-1995.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia, Original VEMO Quality V10-25-0013 VEMO

V10-25-0013 Pompa wysokiego ciśnienia, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-25-0013
908.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-25-0013

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Ciężar [kg]1,112
nr EAN4046001806841

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia, Original VEMO Quality V10-25-0013 VEMO

Pompa benz. wysokociśnieniowa pasuje do: AUDI A1, A3, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, TOLEDO III, TOLEDO IV, SKODA FABIA II 1.2-1.4CNG 02.06-05.22
numery OEM:
AUDI      03C 127 026 C
AUDI      03C 127 026 D
AUDI      03C 127 026 E
AUDI      03C 127 026 G
AUDI      03C 127 026 J
AUDI      03C 127 026 K
AUDI      03C 127 026 M
AUDI      03C 127 026 P
AUDI      03C 127 026 Q
AUDI      03C 127 026 R
SEAT      03C 127 026 C
SEAT      03C 127 026 D
SEAT      03C 127 026 E
SEAT      03C 127 026 G
SEAT      03C 127 026 J
SEAT      03C 127 026 K
SEAT      03C 127 026 M
SEAT      03C 127 026 P
SEAT      03C 127 026 R
SEAT      3C127026C
SEAT      3C127026D
SEAT      3C127026E
SEAT      3C127026G
SEAT      3C127026J
SEAT      3C127026K
SEAT      3C127026M
SEAT      3C127026P
SEAT      3C127026R
SKODA      03C 127 026 C
SKODA      03C 127 026 D
SKODA      03C 127 026 E
SKODA      03C 127 026 G
SKODA      03C 127 026 J
SKODA      03C 127 026 K
SKODA      03C 127 026 M
SKODA      03C 127 026 P
SKODA      03C 127 026 Q
SKODA      03C 127 026 R
SKODA      3C127026C
SKODA      3C127026D
SKODA      3C127026E
SKODA      3C127026G
SKODA      3C127026J
SKODA      3C127026K
SKODA      3C127026M
SKODA      3C127026P
SKODA      3C127026Q
SKODA      3C127026R
VOLKSWAGEN      03C 127 026 C
VOLKSWAGEN      03C 127 026 D
VOLKSWAGEN      03C 127 026 E
VOLKSWAGEN      03C 127 026 G
VOLKSWAGEN      03C 127 026 J
VOLKSWAGEN      03C 127 026 K
VOLKSWAGEN      03C 127 026 M
VOLKSWAGEN      03C 127 026 P
VOLKSWAGEN      03C 127 026 Q
VOLKSWAGEN      03C 127 026 R
VOLKSWAGEN      03C127026R
VAG      03C 127 026 C
VAG      03C 127 026 D
VAG      03C 127 026 E
VAG      03C 127 026 G
VAG      03C 127 026 J
VAG      03C 127 026 K
VAG      03C 127 026 L
VAG      03C 127 026 M
VAG      03C 127 026 N
VAG      03C 127 026 P
VAG      03C 127 026 Q
VAG      03C 127 026 R
VAG      03C127026R
VAG      3C 127 026 C
VAG      3C 127 026 D
VAG      3C 127 026 E
VAG      3C 127 026 G
VAG      3C 127 026 J
VAG      3C 127 026 K
VAG      3C 127 026 L
VAG      3C 127 026 M
VAG      3C 127 026 N
VAG      3C 127 026 P
VAG      3C 127 026 Q
VAG      3C 127 026 R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia, Original VEMO Quality V10-25-0013 VEMO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.