Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » V10-81-0006 vemo

Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0006 VEMO

V10-81-0006 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-81-0006
Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0006
V10-81-0006
vemo V10-81-0006 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality
Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0006 vemo
481.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-81-0006

producent:

VEMO

Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Napięcie [V] 12
Średnica [mm] 44
Tryb pracy elektryczny
Tryb pracy elektroniczny
Tryb pracy mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Ilość połączeń 7
Ciężar [kg] 1,1
nr EAN 4046001362538

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0006 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: VW LUPO I, POLO 1.4 09.98-07.05

Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0006 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0006 producenta VEMO

VOLKSWAGEN

036133064D, 36133064D

numery OEM:
AUDI      036 133 064 D
AUDI      36 133 064 D
SEAT      036 133 064 D
SEAT      36 133 064 D
SKODA      036 133 064 D
SKODA      36 133 064 D
VOLKSWAGEN      036 133 064 D
VOLKSWAGEN      36 133 064 D
VAG      036 133 064 D
VAG      36 133 064 D

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0006 VEMO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.