Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 2.0 Syncro (1990.03-1996.12) 115km » V10-81-0010 vemo
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B3/b4 Variant (3a5, 35i) 2.0 Syncro (1990.03-1996.12) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0010 VEMO

V10-81-0010 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-81-0010
381.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-81-0010

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Napięcie [V]12
Średnica [mm]44
Tryb pracyelektroniczny
Tryb pracyelektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Ilość połączeń6
Ciężar [kg]1,09
nr EAN4046001370205

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0010 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, OCTAVIA I 1.0/1.4 04.99-05.03
numery OEM:
AUDI      047 133 062 D
SEAT      047 133 062 D
SEAT      47133062D
SKODA      047 133 062 D
SKODA      47 133 062 D
VOLKSWAGEN      047 133 062 D
VAG      047 133 062 D
VAG      47 133 062 D

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0010 VEMO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.