Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » V10-81-0010 vemo

Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0010 VEMO

V10-81-0010 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-81-0010
403.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

V10-81-0010

producent:

VEMO

Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Napięcie [V] 12
Średnica [mm] 44
Tryb pracy elektroniczny
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Ilość połączeń 6
Ciężar [kg] 1,09
nr EAN 4046001370205

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0010 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, OCTAVIA I 1.0/1.4 04.99-05.03
numery OEM:
AUDI      047 133 062 D
SEAT      047 133 062 D
SEAT      47133062D
SKODA      047 133 062 D
SKODA      47 133 062 D
VOLKSWAGEN      047 133 062 D
VAG      047 133 062 D
VAG      47 133 062 D

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0010 VEMO w samochodach:

zobacz instrukcję montażu V10-81-0010zobacz instrukcję montażu V10-81-0010zobacz instrukcję montażu V10-81-0010

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.