Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » V10-81-0075 vemo

Korpus przepustnicy, Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY V10-81-0075 VEMO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-81-0075

producent:

VEMO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu:
Ciężar [kg]: 0,88
Szerokość opakowania [cm]: 20,7
Wysokość opakowania [cm]: 17,7
Głębokość opakowania [cm]: 11,6optymalna ochrona podczas transportu i przechowywania dzięki
wkładom EPS (pianka polistyrenowa)
obudowa i przepustnica z nierdzewnego aluminium
(bezobsługowe)
Nasze produkty są przeznaczone wyłącznie do wyznaczonego
użytku.
Należy pamiętać, że nasze produkty są zwykle dostarczane bez
instrukcji instalacji.
Instalacja może być wykonywana wyłącznie przez przeszkolony
personel.
Nieodpowiednie lub niewłaściwe użycie nie jest objęte
gwarancją.

Nasza gwarancja zawiera rozróżnienie pomiędzy częścią
zużywalną a częścią pojazdu. Wszystkie części zużywalne
podlegają skróconemu okresowi gwarancji i ograniczonej
liczbie kilometrów. Okresy gwarancji na następujące części
zużywalne są ograniczone w następujący sposób:
Zawory AGR 15 000 km
Korpus przepustnicy 15 000 km
Czujnik masy powietrza 15 000 km
Elementy układu hamulcowego, takie jak tarcze hamulcowe,
klocki hamulcowe itp. maksymalnie 1000 km (pojedyncza faza
hamowania). W związku z tym reklamacje gwarancyjne na części
zamienne są sprawdzane tylko z rozliczeniem instalacji i
protokołem pomiaru uderzenia bocznego piasty koła wraz z
dokumentacją fotograficzną.
W przypadku tarcz i klocków hamulcowych należy przestrzegać
przepisów dotyczących pojedynczego hamulca zgodnie z
instrukcjami producenta pojazdu.
Przy wymianie hamulców należy zawsze sprawdzać elementy
podwozia pod kątem luzów i uderzenia w piastę koła, a także
należy dostarczyć odpowiednią dokumentację.
Jeśli pojazd nie jest w stanie seryjnym z powodu tuningu,
takiego jak koła zastępcze lub płyty gąsienicowe, wygasają
roszczenia gwarancyjne z tytułu modyfikacji ze strony osób
trzecich. Te same roszczenia gwarancyjne wygasają, jeśli
pojazd jest wykorzystywany w sportach motoryzacyjnych lub
imprezach o podobnym charakterze.
Status produktu: niedostępny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY V10-81-0075 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, LUPO I, POLO, POLO III CLASSIC 1.0/1.4 09.93-07.05

Korpus przepustnicy, Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY V10-81-0075 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Korpus przepustnicy, Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY V10-81-0075 producenta VEMO

SEAT

030133062C, 30133062C

VOLKSWAGEN

030133062C, 30133062C

numery OEM:
SEAT      030 133 062 C
SEAT      30 133 062 C
SKODA      030 133 062 C
SKODA      30133062C
VOLKSWAGEN      030 133 062 C
VOLKSWAGEN      30 133 062 C
VAG      030 133 062 B
VAG      030 133 062 C
VAG      30 133 062 B
VAG      30 133 062 C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY V10-81-0075 VEMO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.