Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) » V10-92-1503 vemo

Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Green Mobility Parts V10-92-1503 VEMO

V10-92-1503 Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Green Mobility Parts VEMO
vemo V10-92-1503
111.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V10-92-1503

producent:

VEMO

Średnica wewnętrzna [mm] 71,95
średnica zewnętrzna [mm] 78,2
Szerokość [mm] 7
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ilość zębów, pierścień ABS 86
nr EAN 4046001957161

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Green Mobility Parts V10-92-1503 VEMO

Pierścień ABS tył L/P pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON SC, LEON ST, LEON ST/KOMBI, SKODA OCTAVIA III, VW BEETLE, GOLF PLUS, GOLF PLUS V 1.0-Electric 05.03-03.21

Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Green Mobility Parts V10-92-1503 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Green Mobility Parts V10-92-1503 producenta VEMO

VOLKSWAGEN

V10921503

numery OEM:
VOLKSWAGEN      V10921503
VAG      V10921503
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Green Mobility Parts V10-92-1503 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Green Mobility Parts V10-92-1503 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.