Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Iveco S-WAY AS190S50FP MY24 (2023-???) 500km » V15-99-2034 vemo
wybrany samochód: 
Iveco S-way As190s50fp My24 (2023-???) 500km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2034 VEMO

V15-99-2034 Korpus termostatu, EXPERT KITS + VEMO
vemo V15-99-2034
Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2034
263.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V15-99-2034

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
MateriałTworzywo sztuczne
Temperatura otwarcia [°c]87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz termostatem
nr EAN4046001440687

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2034 VEMO

Obudowa termostatu pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, TOLEDO IV, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, RAPID 1.2/1.2LPG 07.01-06.15
numery OEM:
SEAT      03C 121 111 B
SEAT      3C 121 111 B
SKODA      03C 121 111 B
SKODA      3C 121 111 B
VOLKSWAGEN      03C 121 111 B
VOLKSWAGEN      3C 121 111 B
VAG      03C 121 111 B
VAG      3C 121 111 B

Zastosowanie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2034 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2034 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.