Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Citroën JUMPY II Furgon 2.0 HDi 140 (2007.01-2016.03) 136km » V20-07-0007 vemo
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy Ii Furgon 2.0 Hdi 140 (2007.01-2016.03) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V20-07-0007 VEMO

V20-07-0007 Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality VEMO
vemo V20-07-0007
Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V20-07-0007
V20-07-0007
vemo V20-07-0007 Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality
Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V20-07-0007 vemo
323.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V20-07-0007

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Strona zabudowyz przodu
Ciężar [kg]1,736
nr EAN4046001559679

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V20-07-0007 VEMO

Silnik wycieraczek przód pasuje do: BMW 5 (E39) 09.95-05.04
numery OEM:
BMW      67 63 8 360 603
BMW      67638360603
BMW      8 360 603
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V20-07-0007 VEMO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.