Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mercedes-benz ACTROS MP4 / MP5 2040 LS (2013-???) 394km » V20-72-0301 vemo
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Actros Mp4 / Mp5 2040 Ls (2013-???) 394km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik ciśnienia, pompa hamulcowa, Original VEMO Quality V20-72-0301 VEMO

V20-72-0301 Czujnik ciśnienia, pompa hamulcowa, Original VEMO Quality VEMO
vemo V20-72-0301
602.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
               Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V20-72-0301

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów3
Kształt obudowy wtyczkikanciasty
nr EAN4062375219162

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik ciśnienia, pompa hamulcowa, Original VEMO Quality V20-72-0301 VEMO

Czujnik ciśnienia w układzie hamulcowym pasuje do: BMW 3 (E46) 1.8 i/1.9 i/2.0 i/2.2 i/2.5 i/2.5 si/2.8 i/3.0 i/3.0 si/316 Ci/316 i/316 ti/318 Ci/318 d/318 i/318 td/318 ti/320 Cd/320 Ci/320 d/320 i/32
numery OEM:
BMW      1 164 458
BMW      34 52 1 164 458
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Czujnik ciśnienia, pompa hamulcowa, Original VEMO Quality V20-72-0301 VEMO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.