Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Lada VESTA (GFL_) 1.6 (GFL44) (2019.11-???) 113km » V20-72-5102-1 vemo
wybrany samochód: 
Lada Vesta (gfl_) 1.6 (gfl44) (2019.11-???) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych, Original VEMO Quality V20-72-5102-1 VEMO

V20-72-5102-1 Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych, Original VEMO Quality VEMO
vemo V20-72-5102-1
12.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V20-72-5102-1

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Długość złącza ostrzegawczego [mm]265
Ciężar [kg]0,015
Strona zabudowyz przodu i z tyłu
nr EAN4046001286070

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych, Original VEMO Quality V20-72-5102-1 VEMO

Czujnik zużycia klocka hamulcowego przód/tył pasuje do: BMW 3 (E30), 5 (E28), 6 (E24), Z1 1.6-3.4 12.77-06.94
numery OEM:
BMW      1 152 607
BMW      1 179 819
BMW      1 180 782
BMW      34 11 1 152 607
BMW      34 11 1 180 782
BMW      34 35 1 179 819
BMW      34 35 1 180 782
zamienniki:
BZ1006W
brak
FTE automotive GmbH
500 661
brak
TOPRAN
WKT-50001K
brak
OPTIMAL
FWI201
brak
FERODO
FWI233
brak
FERODO
BZ1006W-SET
brak
FTE automotive GmbH
BZ1047W
brak
FTE automotive GmbH
610427 E
brak
ICER
1 987 474 914
brak
BOSCH
138620
brak
HÜCO
138633
brak
HÜCO
8099004
brak
KAWE

Zastosowanie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych, Original VEMO Quality V20-72-5102-1 VEMO w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.