Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Mitsubishi LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.3 12V (C61A) (1990.07-1992.06) 75km » V20-72-5211 vemo
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv (c6_a, C7_a) 1.3 12v (c61a) (1990.07-1992.06) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V20-72-5211 VEMO

V20-72-5211 Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality VEMO
vemo V20-72-5211
486.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V20-72-5211

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Dynamika hamowania/jazdydla pojazdów z ABS
Napięcie znamionowe [V]12
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Długość [mm]800
Długość przewodu [mm]750
Ilość biegunów2
Ilość połączeń2
Wymagana ilość2
Ciężar [kg]0,122
nr EAN4046001744501

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V20-72-5211 VEMO

Czujnik ABS tył L/P pasuje do: BMW 3 (E30) 1.6-2.7 09.82-06.94
numery OEM:
BMW      1 155 041
BMW      34 52 1 155 041
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V20-72-5211 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V20-72-5211 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.