Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V20-99-1282-1 vemo

Korpus termostatu, Original VEMO Quality V20-99-1282-1 VEMO

V20-99-1282-1 Korpus termostatu, Original VEMO Quality VEMO
144.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V20-99-1282-1

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 70
Materiał Tworzywo sztuczne
alternatywnie 
Wersja silnika dla silników z EGR
Układ wydechowy z chłodzeniem rury wydechowej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez pierścienia uszczelniającego
Numer artykułu zalecanego dodatku O-Ring 19x2,5 mm
nr EAN 4046001699306

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V20-99-1282-1 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (70°C, w obudowie, bez pierścienia uszczelniającego) pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E46), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92) 2.0D/2.5D/3.0D 04.98-12.13
numery OEM:
BMW      11 71 7 787 870
BMW      7 787 870
OPEL      06 338 003
OPEL      63 38 003
OPEL      93 172 110

Zastosowanie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V20-99-1282-1 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, Original VEMO Quality V20-99-1282-1 VEMO:

2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.