Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mazda RX-7 I (SA) 1.0 (SA22C) (1979.05-1981.05) 105km » V20-99-1282-1 vemo
wybrany samochód: 
Mazda Rx-7 I (sa) 1.0 (sa22c) (1979.05-1981.05) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu, Original VEMO Quality V20-99-1282-1 VEMO

V20-99-1282-1 Korpus termostatu, Original VEMO Quality VEMO
140.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V20-99-1282-1

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]70
MateriałTworzywo sztuczne
alternatywnie
Wersja silnikadla silników z EGR
Układ wydechowyz chłodzeniem rury wydechowej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez pierścienia uszczelniającego
Numer artykułu zalecanego dodatkuO-Ring 19x2,5 mm
nr EAN4046001699306

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V20-99-1282-1 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (70°C, w obudowie, bez pierścienia uszczelniającego) pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E46), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92) 2.0D/2.5D/3.0D 04.98-12.13
numery OEM:
BMW      11 71 7 787 870
BMW      7 787 870
OPEL      06 338 003
OPEL      63 38 003
OPEL      93 172 110

Zastosowanie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V20-99-1282-1 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, Original VEMO Quality V20-99-1282-1 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.