Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V20-99-1284 vemo

Korpus termostatu, Q+, original equipment manufacturer quality V20-99-1284 VEMO

V20-99-1284 Korpus termostatu, Q+, original equipment manufacturer quality VEMO
vemo V20-99-1284
Korpus termostatu, Q+, original equipment manufacturer quality V20-99-1284

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V20-99-1284

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 70
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnień
Ciężar [kg] 0,155
nr EAN 4046001512827

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, Q+, original equipment manufacturer quality V20-99-1284 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (70°C, w obudowie) pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), 7 (E38), 7 (E65, E66, E67) 2.0D-3.9D 02.98-12.07

Korpus termostatu, Q+, original equipment manufacturer quality V20-99-1284 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Korpus termostatu, Q+, original equipment manufacturer quality V20-99-1284 producenta VEMO

BMW

11712247723, 2247723

numery OEM:
BMW      11 71 2 247 723
BMW      2 247 723

Zastosowanie Korpus termostatu, Q+, original equipment manufacturer quality V20-99-1284 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, Q+, original equipment manufacturer quality V20-99-1284 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.