Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mazda 6 Furgon/kombi (GJ) 2.0 (2015.04-2016.05) 145km » V24-70-0027 vemo
wybrany samochód: 
Mazda 6 Furgon/kombi (gj) 2.0 (2015.04-2016.05) 145km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Original VEMO Quality V24-70-0027 VEMO

V24-70-0027 Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V24-70-0027
114.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V24-70-0027

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów7
Ciężar [kg]0,877
nr EAN4046001466625

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Original VEMO Quality V24-70-0027 VEMO

Moduł zapłonowy (7 pin) pasuje do: VOLVO 960, 960 II, S90 I, V90 I, ALFA ROMEO 164, FERRARI 456 GT/GTA, 512 TR, OPEL CALIBRA A, VECTRA A 2.5-5.5 08.90-06.04
numery OEM:
ALFA ROMEO      60 562 702
OPEL      12 37 539
OPEL      90 444 189
OPEL      90 46 224
OPEL      90 462 248
VOLVO      1 367 776
VOLVO      31 441 262
FERRARI      138225

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Original VEMO Quality V24-70-0027 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Original VEMO Quality V24-70-0027 VEMO:

Jaroslaw, Blaszki
2024-01-03
 5/5
Cześć nowa, dobrze zapakowana i sprawna

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.